Σάββατο 15 Μαρτίου 2008

Παράδοση και πρόοδος ή ...αυτό κατάλαβα

Διάβασα, Είδα, 'Ακουσα, δεν 'Αντεξα και 'Εγραψα: από τον ημερήσιο Τύπο

"...Παρά την ανάπτυξη των πωλήσεων που εμφανίζουν τα υπερσύγχρονα αγροτικά μηχανήματα, οι παραδοσιακές μέθοδοι γεωργίας δεν χάνουν τη δημοτικότητά τους στη σημερινή Κίνα. Απόδειξη αυτού, το ζευγάρι των Κινέζων της φωτογραφίας, που επιμένει στο «παραδοσιακό» αλέτρι..."

Αυτά διάβασα ως λεζάντα στην πιο πάνω φωτογραφία, στην ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ και μου φάνηκε αστείο. Δηλαδή αυτό κατάλαβε βλέποντας τη φωτογραφία και αυτό το μήνυμα θέλει να μας στείλει; Γιατί εγώ κατάλαβα πως ακόμα η γυναίκα, εκεί στη μακρινή Κίνα, χρησιμοποιείται ως «παραδοσιακό» μέσο οργώματος, ελλείψει άλλου εξειδικευμένου «ζώου»;

Μου θυμίζει ένα ανέκδοτο σχετικά με τη…θέση της γυναίκας στην Ελλάδα. Πριν τον πόλεμο, ο άντρας-αφέντης πηγαινοερχόταν στα χωράφια καθισμένος στο μουλάρι και η γυναίκα ακολουθούσε πεζή. Μετά τον πόλεμο, ο ίδιος άντρας πηγαινοερχόταν στα χωράφια καθισμένος πάλιν στο μουλάρι αλλά η γυναίκα προηγούνταν, πεζή και πάλιν. Γιατί υπήρχε διάχυτος ο φόβος από τις διάσπαρτες …νάρκες!
Υ.Γ. Τι στο καλό έπαθα τώρα τελευταία και μου βγαίνει τόοοοσο πολύ ...η γυναίκα μέσα μου; Γιατρέ μου ν' αρχίσω ν' ανησυχώ;!

2 σχόλια:

jf είπε...

Μάλλον δε διαβάζεις σωστά τη φωτο: η γυναίκα σέρνει τον άντρα απ’ τη… μύτη, το λαιμό... [θα σε γελάσω]

phlou...flis είπε...

@jf: διάβασα τη φώτο από δεξιά προς τ'αριστερά, γιαυτό...

Τούτη η δίψα δε σβήνει τούτη η μάχη δε παύει...

Τούτη η δίψα δε σβήνει τούτη η μάχη δε παύει...