Δευτέρα 3 Μαρτίου 2008

blog-ολογίες και άλλα τινά

Bloggers που απλώνουν τα blogάμια τους





Εμείς, οι παρακάτω υποφαινόμενοι, που είμαστε –ή καμωνόμαστε- bloggers, είμαστε μια παρέα που blogάρουμε το …σύστημα, δημιουργώντας εμblogές και συμblogές, απλώνοντας τα blogάμια μας εκεί κι εδώ. Θα δείτε τι θα πάθετε όταν ξεμblogαριστούμε από τις άλλες μας υποθέσεις και πέσετε στα blogα μας. Όλους σας έχουμε γραμμένους εδώ, στο blogάκι μας. Εσάς, τα διαπλεκόμενα και οι διαblogές σας!

Με εκτίμηση


ΥΓ. Μπορει να κυκλοφορούμε μεταμφιεσμένοι, αλλά εσείς ξέρετε πού θα μας βρείτε. Το IP μας σας είναι γνωστό!

6 σχόλια:

Meropi είπε...

Δεν μου λες Φλούφλη μου,
Εσύ το έρριξες στους ύπνους και ποιός σε μεταμόρφωνε;; η κα Φλούφλη ή τα φλουφλάκια;;;

Meropi είπε...

Α, σε έβαλα και στα αγαπημένα μου ιστολόγια. Αφενός μεν μου αρέσεις και αφετέρου να υποστηριζόμαστε εμείς οι Κερυνειώτες!

phlou...flis είπε...

@meropi: Τα φλουφλάκια μεγαλώσαν και είναι φευγάτα, η κυρά φλούφλαινα -ο δικός μου άνθρωπος που λέγαμε- είναι σε περίοδος ...αναδόμησης!
Νασαι καλά!

KitsosMitsos είπε...

Προσπάθειες απεμπλογκισμού...

marianaonice είπε...

Πολύ καλό το μασκάρεμα και επίκαιρο! Τουλάχιστον τώρα τις απόκριες έχουμε το άλλοθι της ανωνυμίας και με το νόμο!...Χα,Χα!!

phlou...flis είπε...

@mariannaonice και ...χιλιάδες λοιποί φίλες και φίλοι μου:
Απ' ότι διαπιστώνω, παρά το μασκάρεμά μου με καταλάβατε. Τι άλλο να κάνω να κρυφτώ, πέστε μου!

Τούτη η δίψα δε σβήνει τούτη η μάχη δε παύει...

Τούτη η δίψα δε σβήνει τούτη η μάχη δε παύει...