Κυριακή 15 Ιουνίου 2008

Πατέρα ...ξεκουράσου

Η Ημέρα του Πατέρα είναι μια …καινούρια γιορτή που …εγκαινιάστηκε στις αρχές του εικοστού αιώνα για να …συμπληρώσει την Ημέρα της Μητέρας. Δε γνωρίζω αν καθιερώθηκε μετά από απαίτηση και μαζικές εκδηλώσεις-διαδηλώσεις των απανταχού της υφηλίου πατεράδων –ή χαϊδευτικά μπαμπάδων- ή την …επέβαλαν οι ανθοπώλες και καταστηματάρχες αναμνηστικών δώρων, αλλά σας πληροφορώ πως την ημέρα της Ημέρας, ούτε δέχτηκα κανένα ευχητήριο τηλεφώνημα, αλλ’ ούτε και έκανα. Πέρασε σαν μια συνηθισμένη μέρα και απλώς ο Μίστερ Γκούουγκλης μου το υπενθύμισε. Έτσι, με μια μικρή καθυστέρηση, αναρτώ αυτή την αφιέρωση στον πατέρα μου, -γεια σου ρε πατέρα και ...πατέρα, κάτσε φρόνιμα- αλλά και σ' όλους τους πατεράδες, τους πατερούληδες, τους μπαμπάδες και χαζομπαμπάδες με την ευχή να είναι καλά, να έχουν υγεία για να μπορούν να βοηθούν τα παιδιά τους στον αιώνα των αιώνων. (Οκ, Chris and George, δεν αναφέρομαι σε σας…).

Αρκετοί στίχοι γράφτηκαν και για τον Πατέρα, όπως οι παρακάτω (από τους ΗΜΙΣΚΟΥΜΠΡΙΑ):

Ξεφυσούσα πάνω κάτω έξω από το μαιευτήρι
το στομάχι μου στριφτοπιτα σωστό μαρτιρι !
Μέχρι να ρθει η νοσοκόμα μου χε φύγει το κακό
και λέει κύριε το παιδί σας είναι θηλυκό.
Ήσουν το ποιο όμορφο κορίτσι του πλανήτη
αφού είχες του μπαμπά σου το πιγούνι και τι μύτη
την πρώτη σου λεξούλα την θυμάμαι σαν και χτε
λύγισες την γλώσσα και μου είπες "doctor dre".
...

ΜΠΑΜΠΑ ΜΠΑΜΠΑ ΧΑΖΟΜΠΑΜΠΑΑΑΑ
Ναι μωρό μου ο μπαμπά σου θα ναι πάντα εδώ για σένα
και όλα αυτά που λεν τα γνωστά και τετριμμένα .
Σε λίγο θα μου φέρνεις σορό αρσενικούς !
Θα φέρεις κάνα ραπερ ή μόνο λαϊκούς?
...

Και εγώ θα σ αγαπάω ότι και να γίνει
τώρα πέσε το ευρώ γιατί ταπί έχω μείνει
ΜΠΑΜΠΑ ΜΠΑΜΠΑ ΧΑΖΟΜΠΑΜΠΑ!

(όλοι οι στίχοι ΕΔΩ)

'Αλλοι μελοποιήθηκαν και τραγουδήθηκαν από γνωστούς και μεγάλους καλλιτέχνες.



Πολλοί τον είπανε και ...χαζομπαμπά -για την ...τρέλα ή την ...ανικανότητα που κουβαλάει (ΕΔΩ, στην προπάθειά του να αλλάξει πάνες)- ενώ ειδικά μπλογκς (ΕΔΩ) έχουν δημιουργηθεί για χάριν του.
Ένα είναι σίγουρο και κόντρα στην Ειδική και Γενική Θεωρία της Σχετικότητας του Albert Einstein· όλοι μας, σε τούτο τον κόσμο, ΜΙΑ μάνα έχουμε, αλλά πατεράδες ….ΠΟΛΛΟΥΣ!

3 σχόλια:

jf είπε...

Διακρίνω ένα δάκρυ. Είναι από συγκίνηση ή που τον ξέχασες... :))

phlou...flis είπε...

@jf: όχι, κάτι μπήκε στο μάτι μου

jf είπε...

Α!εσύ είσαι στη φωτό!! χαχα

Τούτη η δίψα δε σβήνει τούτη η μάχη δε παύει...

Τούτη η δίψα δε σβήνει τούτη η μάχη δε παύει...