Παρασκευή 12 Ιουνίου 2009

...Ο Αχόρταγος...

Είχα γράψει μια σκέψη μου σε σχέση με τις ευρωεκλογές και την ανάρτησα με τίτλο "H επόμενη μέρα: κόμματα διαρροών" όπου μεταξύ άλλων αναφερόμουν στα κόμματα του Λα.Ο.Σ. και Συ.Ριζ.Α. με τα εξής: "Αυτά τα δύο κόμματα, θα μπορούσαν να μην υπάρχουν .... ... Γιατί και που υπάρχουν ΕΜΕΝΑ μου θυμίζουν κόμματα που περιμένουν να περισυλλέξουν …διαρροές, και για να το πω ποιο χοντρά, μου θυμίζουν εκείνα τα φορτηγά με το διαφημιστικό …«Ο αχόρταγος» ή «ο Φαταούλας»!

'Ερχεται σήμερα στην εφημερίδα ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ ο Στάθης και μου ...σκιτσάρει την ανάρτηση. Νάναι καλά ο άνθρωπος. Θαυμάστε τον!

2 σχόλια:

jf είπε...

Μια συνεργασία με τον Στάθη, επιβάλλεται...

phlou...flis είπε...

@JamanFou: θα περιμένω να μου το προτείνει

Τούτη η δίψα δε σβήνει τούτη η μάχη δε παύει...

Τούτη η δίψα δε σβήνει τούτη η μάχη δε παύει...