Πέμπτη 24 Δεκεμβρίου 2009

Ευχές εκεί κι εδώ, ευχές για τούτα και για τ' άλλα

24 Δεκεμβρίου 2οο7, κάπου εκεί εις τα Αθήνας -όπου κατέβηκα για να γιορτάσω πατέρα, γιο και ανηψιά- ετοίμασα και ανέβασα την πρώτη μου ανάρτηση-που να μην έσωνα! Πρώτοι αναγνώστες μου ήσαν ο μεγάλος ο γιος, τα αδέλφια μου, η μάνα με τον πατέρα μου και σπανίως η σύζυγος. Τους ευχαριστώ πολύ για τα καλά τους λόγια. Τους ευχαριστώ πολύ γιατί με στήριξαν τα πέτρινα χρόνια του blogging. Τους ευχαριστώ πολύ γιατί μου έλεγαν ψέματα για το πόσο καλά γράφω και με παρακινούσαν να συνεχίσω. Τους ευχαριστώ πολύ γιατί δεν έμπαιναν στον κόπο να γράψουν σχόλια και να με αναγκάζουν να τους απαντώ. Τους ευχαριστώ πολύ γιατί ...έτσι συνηθίζεται. Εξάλλου αυτό το βλέπω τακτικά στις απονομές των Όσκαρ ή άλλων παρόμοιων βραβείων. Τους ευχαριστώ πολύ ...γενικώς και αορίστως!!!

24 Δεκεμβρίου 2009, συνεχίζω ακάθεκτος -που να μου καεί το λαπτοπ- να blogάρω, πιο αραιά, πιο χαλλαρά. Οι αναγνώστες μου αυξήθηκαν ποσοτικά και ποιοτικά. Προστέθηκε και η πεθερά μου!! Ουάου!!! Ποιος τη χάρη μου. Υπογράφει συνήθως ως Ανώνυμος. Αλλά εγώ έχω ...μύτη, την κατάλαβα με την πρώτη. Ας είναι. Ακόμα ένα σχόλιο ε, όσο νάναι, ανεβάζει το ίματζ του ιστολογίου.

Για σήμερα δεν ετοίμασα κάτι. Είχα να κάνω τα τελευταία ψώνια, να διαλέξω και να αγοράσω τα ποτά, να πάω στο κρεοπωλείο, στο φούρνο, στο σούπερ μάρκετ, να πλύνω τα λαχανικά για να κόψω και να ετοιμάσω τις σαλάτες, να βράσω τις πατάτες και τα παντζάρια, να... να... (α ρε μάνα, όταν ήταν να παντρευτώ αλλιώς μου τα 'λεγες). Γι αυτό, λέω να σας στείλω τις ευχές μου. Ευχές θερμές, ευχές εγκάρδιες, ευχές γλυκές -για τους πικρόχολους- και αλμυρές -για τους γλυκείς-ευχές και κάλαντα της Κύπρου.

Υπάρχει και η σχετική μετάφραση σε greeklish.

Καλές γιορτές να έχετε, με Υγεία, Χαρά και Ευτυχία. Καλά Χριστούγεννα.


ΥΓ. Για τις ευχές της Πρωτοχρονιάς ....Προσεχώς

18 σχόλια:

Ἅ λ ς είπε...

χαχαχαχα....
Ακομα στις γιορτες κανετε τι διαφορα!!!

να στε καλα εσεις κ ολη η αγαπημενη σας οικογενεια!! Προσοχη εκει κατω στην...πρωτευουσα και οχι ολο μπουζουκια :Ρ
Ευχομαι υγεια-ειρηνη-ευτυχια!!!

Καλες γιορτες και ομορφες!!!

σημ: οι μη προσχεδιασμενες αναρτησεις σας ειναι απαιχτες :)

ρίτσα είπε...

φλουφλη μου χρόνια πολλά, ότι καλύτερο για σένα και την οικογένειά σου που είστε τόσο αγαπημένοι

stalamatia είπε...

Καλές γιορτές Φλουφλοοικογένεια.Ποιος στη χάρη σου σε διαβάζει και η μαμά.

Meropi είπε...

Μα καλά από σήμερα τις έβρασες τις πατάτες? Αύριο δεν θα τρώγονται. Χα χα χα!!!!
ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ Φλούφλη μου! Και κοίταξε, άσε να κάνει κάτι και η Φλούφλενα. Όλα εσύ τα έκανες????

Ανώνυμος είπε...

Αγόρι μου,
ποιο ίματζ σου ανεβάζω??

Καλά Χριστούγεννα
τζιαι είμαι καλή για λλόου σου!
Η πεθερά σου

stalamatia είπε...

Ωχ ωχ ωχ.καημενούλη εν να σε σάσει.

VAD είπε...

Χρονιάρες μέρες δε θέλω να ειμαι μαντις κακών,αλλά αφού προστέθηκε και η πεθερά σου στους αναγνώστες σου,περιμένεις προκοπή στο μπλογκ σου;:))

Χρόνια Πολλά...

phlou...flis είπε...

@EiRiNi: μπουζούκια, α παπα. Δεν το επιτρέπει η ...παιδεία μου!! καλές γιορτές κι εσύ να έχεις.

@ριτσα: σ' ευχαριστώ. Με τη πεθερά στη μέση πώς εννοείς το ...αγαπημένοι; :-)

@stalamatia: Επίσης, επίσης. Της νιωθω υπόχρεως

phlou...flis είπε...

@Meropi: Αυτό δε μου τομαθε η μάνα μου (ρε μάναααα, γιατί δε μου τοπες;). Αντευχόμεθα εγκαρδίως. Αυτά τα κάνμω εγώ, Όοοοολα τα άλλα η φλούφλενα!!!

@Ανώνυμε: ρε πεθερά, δεν είπαμε σήμερα να μεν ανεβάσεις σχόλιο; Ρεζίλιν έκαμές με!!

@stalamatia: με φοάσαι. Μόλις την απειλήσω πως εν να της στείλω την κόρην πίσω, μαζεύκει τα σαν το καττούιν!!

Phivos Nicolaides είπε...

Χρόνια Πολλά Φώτη μας και κάθε χαρά και ευτυχία.

Στρατος "exoaptonkyklo" Ραπτοπουλος είπε...

Ρε φιλε χρονια πολλα με υγεια, και πολυ χαρα σε σενα και στην οικογενεια σου.
Α και που'σε. Οποτε κατεβειτε απ τα μερη μας θα χαρω πολυ να πιουμε ενα καφε σπιτι. Να βαλουμε και κανα καρβουνο, να πιουμε κι ενα ποτηρακι. Κι αμα χρειαστει και κανα ντιβανι εχουμε κι απ αυτα.. Θα χαρουμε πολυ!

habilis είπε...

Xρόνια πολλά !
Και του χρόνου-και του χρόνου !
(για τα κάλαντα)

ΦΙΛΙΠΠΟΣ είπε...

Είμαστε ένα νέο blog ανοιχτό προς όλους τους blogger ευχόμαστε και ελπίζουμε και στην δική σας στήριξη και είμαστε πάντα στη διάθεσή σας για ότι χρειαστείτε
Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων
..esi pou pou ksereis poio kala apo emas tous bloggerw se parakaloume na steileis kai se allous an theleis tin diefthinsi mas...to blog mas einai gia olous
www.ksipnistere.blogspot.com
email : ksipnistere1@gmail.com

maxforeigner είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΆ και ΚΑΛΑ, με ΥΓΕΙΑ και ΧΑΡΑ. Με πολλές - καλές αναρτήσεις, με το ωραίο σου χιούμορ. Ας ελπίζουμε πως το 2010 δεν θάναι τόσο ... κακό όσο μας το υπόσχονται! Επομένως εύχομαι και
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ.

phlou...flis είπε...

@Phive: αντεύχομαι θερμά

@exoaptonkyklo: Αντεύχομαι. Πολύ ευχαρίστως

@habilis: Επίσης

phlou...flis είπε...

@ksipnistere: καλώς τους και καλη δουλειά

@Mike: Αντευχόμεθα θερμώς. Το χιούμορ είναι ένα ...χούι που δεν κόβεται εύκολα

KitsosMitsos είπε...

Να ευχηθούμε και μεις με τη σειρά μας καλή χρονιά και ευτυχεσμένο το νέο έτος;
Έτσι για το καλό :-)

phlou...flis είπε...

@KitseMitse: αντευχόμεθα

Τούτη η δίψα δε σβήνει τούτη η μάχη δε παύει...

Τούτη η δίψα δε σβήνει τούτη η μάχη δε παύει...